Experimentant lo q es un blog
Be la veritat es que no tenia pensat crear un blog, pero el meu professor es un expert informatic que ens ha induit a experimentar en tot aço, esperem que ens aprofite i ens divertim llegint les nostres grans xorrades. Ale Pere ja vorem com queda tot aço. Ciao.
1 comentario:
perque eres tan piloteta,creus que per pilotejar van a putjarte la nota,jajajajajaja.noxa estudia!!!!!
Publicar un comentario