viernes, 12 de enero de 2007

Experimentant lo q es un blog

Be la veritat es que no tenia pensat crear un blog, pero el meu professor es un expert informatic que ens ha induit a experimentar en tot aço, esperem que ens aprofite i ens divertim llegint les nostres grans xorrades. Ale Pere ja vorem com queda tot aço. Ciao.