jueves, 10 de enero de 2013

De nou a Manchester

Hola no se si algu llegira aço però desprès de molt de temps, torne a escriure, tal vegada tan sols perquè quede constancia de que avui he estat mirant tot aço del blogger, per qué hui? Doncs no hi ha altra explicació que la real, només tinc accés a les pagines de google i investigant he trobat que tenia un blog obert de la meua època del institut, quan ha plogut des de aquells temps.

Si, ara estic de nou a Manchester, treballant de cambrer una vegada més, la situació es molt diferent, abans veniem aci els espanyols a aprendre angles ara venim per poder guanyar diners, en fi, aquesta crisis quedarà escrita en la historia així que no cal que jo deixí constancia ací.

He deixat a moltes persones a Espanya, molts amics, familiars, costums, una vida que es plantejava molt bonica la veritat, però se que aço sera passager i hi ha que traure-li nou suc aquesta experiencia passatgera.

A veure si m'anime a escriure més, se que puc parlar de molts temes espere algun dia fer-ho realitat i així ixes coses poder-les compartir en tot aquell que tinga un temps per a llegir-les.

Bona nit.

PD: Que curios el nom del blog, no podia continuar describint-me millor. XD

No hay comentarios: